Natten är ung.


"Natten är ung o jag ligger vaken
Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen..."


Har lyssnat på musik precis hela dagen.
Och kan liksom inte sluta.
Blir så tyst och tråkigt när jag stänger av.
Så. Veronica Maggio får sjunga lite till.
Jag kommer & Snälla bli min & Satan i gatan.
På svag volym.

Idag har varit en fixardag.
Har inte varit ute i friska luften ens med nästippen.
Vilket faktiskt känns som ett brott såhär sista varma dagen innan lågtrycket.
Ja för det har man ju hört. I helgen blir det kallt igen.
Det är väl typiskt.

Dagens fixande har resulterat i en skinande ren lägenhet.
Och massa nytvättade kläder.
Och sorterade papper.
Och dessutom en stor rensning av garderoben. Ut med det gamla. In med nytt!
Spara. Slänga. Ge bort.
Känns ju så otroligt skönt när det är gjort.

Så nu är Annies Hotell i ordning inför helgen.
Pelle och Elina har ju bokat in två nätter här minsann.
Inklusive frukost. Haha!
Så imorgon får jag nog gå och handla.
Måste ju finnas lite gott här hemma till dom små liven.

Åhh det ska bli underbart att få besök av la familia.
Saknar dom alltid när dom inte är nära!
Älskade, älskade.



Mamma & Pappa, och mina bröder. Älskar er! ♥


Natten är inte så ung längre... Dags att sova.
Godnatt. Dröm vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0