Min helg.


Ännu en helg har kommit och gått.
Det har varit bra dagar.
Och det känns verkligen att våren är på väg.
Det är så nära nu. Så nära.
Ronjas vårskrik är lite för tidigt än så länge.
Men snart...

Lördag.
Tjejmiddag och fest med goa vänner.
Massa öl och babbel och god mat.
Sen ut en sväng till Imperiet.
Tack tjejer för en jättetrevlig kväll!

Söndag.
Blå himmel och strålande sol lockade ut mej i friska luften.
Olle och Jag gick till Djurgården.
Promenad med solen i ryggen. Underbart med värme.
Sen fika på Rosendals Trädgårdscafé.
Semla och grönt te. Och solen i ögonen.

Idag. Måndag.
Ledig från skolan. Lite mulet ute så det fick bli filmdag.
Quiz Show & Ocean's Twelve.
Den förstnämnda var sådär. Helt okej, men lite för lång.
Den sistnämnda har jag sett säkert fyra gånger förut. Men en gång till skadar ju inte.
Lagade dessutom måndagslyxmat.
Rosmarin- och honungsmarinerad fläskfilé med klyftpotatis, gräddig sås och avocadosallad.
Mums! Jag är fortfarande mätt.

Imorgon.
Skola.
Sen myskväll med Sara.

Nu.
Sova.
Och drömma.
Natti natti och godnatt!




Med solen i ögonen... Äntligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0