Nytt rosa skimmer


Jag tog en paus i pluggandet och designade om bloggen.
Den var så svart innan.
Nu är den mer ljus. Rosaskimrande och romantisk.
Härligt!

December har redan börjat.
Två veckor kvar till inlämning av c-uppsatsen.
Jag har gått i ide. Måste skriva!
Men motivationen är på gränsen till noll.
Och jag vill hellre göra annat. Som att baka och dricka glögg.
Eller träffa vänner ute på stan.
Och så måste jag ju hinna med att köpa julklappar!

Suck.

Jag får trösta mej med att två veckor går fort.
Sen är jag klar!
Och då åker jag hem till Kalmar och firar jul.
Det ska bli så underbart. Julen är nog världens mysigaste högtid.
Längtar massor!

Nu är det dags att sätta igång med skrivandet igen.
Men det betyder inte att jag inte ska ha fredagsmys.
Fram med mina och Pelles lussekatter (mums!) och lite tända ljus.
Sen är kvällen räddad. Trots dum uppsats.
Wish me luck!





Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vad fint det har blivit här :) underbar bild på dig!!



Jag vet precis hur det är med det där skrivandet... men håll ut, snart är det klart :) Både för dig och mig!



Stor lycka till kram!

2011-12-02 @ 16:50:17
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: AN

Lycka till med skrivandet!

2011-12-03 @ 00:20:22
URL: http://facebook.com/usapa30dagar
Postat av: Vardaxlyx

Såg smarriga ute =P

Kramkram

2011-12-03 @ 04:28:37
URL: http://vardaxlyx.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0