Don't Panic


I hörlurarna:
Don't Panic med Coldplay.
Underbar låt!
Men alldeles för kort. Så den får gå på repeat några gånger.

Snart ska jag sova. Imorgon är det jobb på upplevelsepresent.
Och sen ska jag sätta igång med min uppstats.
Har varit på bibblan idag och lånat en hel kasse med böcker. Så nu är jag redo.
Sista uppgiften innan sommarlovet! Tjugo dagar kvar.
Sen drar jag söderut till Sveriges riviera! Haha! ;)

Kärt återseende med Niklas idag.
Alldeles för längesen vi sågs! Så vi tog en fika på en av stans alla uteserveringar.
Te och croissant. Och babbel om allt mellan himmel och jord.
Tack för idag vännen!

Och äntligen fick jag prata med Karin igen!
Hon har ju varit onåbar ett tag då hon varit i Tokyo och upplevt både karaoke och jordbävning på nära håll. Härligt att ha henne tillbaka på telefonavstånd!
Men jag längtar så tills vi ses på riktigt.


Nu. Sova!
Godnatt alla.



"Oh, all that I know
There's nothing here to run from
And everybody here's got somebody to lean on
We live in a beautiful world"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0