And why do you feel the need to tease me...


Lyssnar på You Don't Understand Me med The Raconteurs.
Underbar låt. Grymt bra band!
Jack White in my heart!





Veckorna rusar fram.
Jag har praktik just nu. 10 veckor.
Dagarna är helt galet fullspäckade!
Men det är roligt, jag trivs som bäst när jag har mycket att göra.

Igår fyllde sötaste Elina år.
Vi firade med mysig kväll på Vapiano. God mat och presentutdelning.
Och ikväll ska vi ut och svira. Lyssna på liveband på Harry B James och rocka loss!

I helgen blir det gott och blandat med både myskvällar, fester och körskola inbokat.
Som sagt, just nu är det inte en lugn stund!
Ska bli skönt att komma hem till Kalmar över påsk och få lite andrum.
Jag har ju inte varit nere sen i julas, känns som en evighet sen.
Kommer dessutom bli små roadstrips både till Österlen och Sandvik.
Längtar!


Nu lyser solen och jag är glad.
Snälla minusgrader, kom inte tillbaka.

Puss o Kram alla godingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0