Längtan till helgen.


Regn och rusk ute.
Jag tänder levande ljus och dricker saffranste.
I helgen är det första advent. Redan?! Tiden går så fort.
Och inte en endaste liten flinga snö har det kommit.
Det får gärna vänta till julafton tycker jag.

Dagarna innehåller mest plugg just nu.
En c-uppsats ska skrivas. Och jag är på god väg.
Men det är långt kvar.
Som tur är tycker jag faktiskt att det är roligt.
Det underlättar när självdisciplinen tryter.

I helgen blir det dock pluggpaus, för då kommer mamma, pappa och mormor hit.
Åhh! Älskade, älskade!
Ska bli underbart att umgås med min fina familj hela helgen.
Längtar massor!

Såhär vackert var Stockholm förra gången dom var här.







Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad härligt, hälsa alla från mig!!

Kramkram

2011-11-24 @ 15:32:54
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0