En rastlös själ


Den här veckan har jag inte alls haft någon koll på dagarna.
Har fått påminna mej själv mer än en gång att det är fredag imorgon.
Inte onsdag.
Inte torsdag.
Fredag!

Jag vet inte varför jag är så virrig.
Mycket som ska göras på lite tid kanske...

Igår var jag på ikea och inhandlade en del nödvändigheter.
Så nu har jag fixat och donat med min lilla minilägenhet.
Organiserat om i skåpen.
Ställt tv:n på ny bänk.
Skruvat. Hamrat. Byggt.
Jag är nöjd med resultatet. Nu fattas bara några små detaljer, men det tar jag vid ett senare tillfälle. Och inga fler grejer från ikea. Nu gäller det att fynda på loppis och coola små inredningsaffärer för att få till Annie-stilen!
Och sånt måste få ta tid. (Eller hur mamsen!)

Jag borde gå och lägga mej nu.
Ska upp tidigt på föreläsning om populärkulturen!
Sen ska jag iväg och jobba min första dag på Upplevelsepresent.se.
Spännande fredag med andra ord!

Och mitt huvud är fortfarande som ett snurrigt kaos.
Så det behöver nog vila på en skön kudde i några timmar.
Koppla av. Koppla bort.
Slappna av...

Så. Godnatt alla rastlösa själar (inklusive mej själv!)
Sov gott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0