Min födelsedag


Födelsedagen har varit riktigt härlig!
Jag är glad!
Firandet började redan på lördagskvällen med fest och dans på Byttan.
Sov länge på morgonen och gjorde sen american pancakes med blåbär och jordgubbar.
En perfekt födelsedagsfrukost.
Dagen spenderades hos Karin. Lugnt och skönt och med mycket prat. Som alltid. 
Och på kvällen blev det middag med lyxig mat och god efterrätt i gott sällskap.
Har till och med fått höra en och annan sång.
Ja må hon leva, ja må hon leva. Och hipp hipp hurra!

Och nu har jag gått och blivit ett år äldre. Igen.
Jag som knappt hunnit vara 25. Tiden flög som vanligt...
Men mer vuxen känner jag mej inte direkt.
Inte klokare heller för den delen.
(Eller lite kanske, med tanke på kvällens TP).

Nej, jag är samma Annie.
Kanske lite extra glad just nu bara.

Blev rörd av alla fina grattishälsningarna under dagen.
Tack snälla! Det värmer i hjärtat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0