Augustikväll


Nu är sensommaren här och jag fryser lite om tårna.
Sommarlovet har varit underbart såhär långt!
Äntligen kom värmen på riktigt. Jag försökte ta tillvara på varje sekund.
Massa timmar på stranden. I vattnet. Utomhus.
Sol sol sol!
Ville försöka lagra värmen inom mej så jag kan ta fram den sen i vinter...

Och nu är jag ledig resten av sommaren.
Fyra veckor kvar innan skolan sätter igång.
Jag ska försöka fylla tiden med roligheter.
Umgås med alla jag älskar mest.
Och så ska jag hjälpa mamma och pappa att flytta.
Och måla om i nya lägenheten. Jag som älskar att måla!

Sen blir det spaweekend med Karin.
Och min födelsedag börjar också närma sej.
Det finns så mycket att se fram emot. Härligt!

Nu ska jag lyssna lite till på Kent.
Men bara i fem minuter. Sen måste jag sova.
Känner i hela kroppen att jag behöver drömma lite.
Vackra drömmar!



Lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0