En härlig dag!


Har haft en fullspäckad dag!
Sånt gillar jag. Tycker om när det är fart och fläkt!
Dock har jag en tendens att bli lite för tidsoptimistisk.
Vissa saker hanns bara inte med...
Jag prioriterade bort onöda saker som att städa och plugga till förmån för
nödvändigare (läs: roligare) saker.
Och ja, det gjorde jag rätt i. För den blev en riktigt härlig dag!

På förmiddagen gjorde jag stan osäker. Fixade lite nya träningskläder.
Storhandlade och fyllde på kylskåpet som ekade tomt.
Sen gick jag och tränade. Jympa Ki - Mitt favoritpass. Love it!

Kvällen spenderades i goda vänners lag hos finaste Kalle, som idag hade fått ta emot ett stipendie ur ingen mindre än Kronprinsessan Victorias hand. Fabulous!
Detta firades med vin och (såklart!) prinsesstårta. Mycket trevlig och rolig kväll! Tack vännen!

Kvällen flög.
Nu är det natt.
Och som vanligt är jag alldeles för pigg för mitt eget bästa.
Men. Kudden ser skön ut. Så det är nog dags att lägga sej nu.
Och imorgon är jag ledig.
Väckarklockan stängs nu av... Skönt!


(Eftersom jag inte tog några kort under kvällen får det bli några favoriter i repris istället.. ;)
Niklas, Kalle och jag förra året. Sweet!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0