Estranged


Försov mej och struntade i skolan idag.
Har istället umgåtts med Guns N' Roses och Buckcherry.
Duschat länge. Sjungit. Fixat med lägenheten.
Insupit lugnet före stormen...
(så gott det går med hårdrock på högsta volym!)

La familia kommer till storstan idag!
Och jag längtar, längtar, längtar!
Trots att det bara var en dryg vecka sen jag var hemma så saknar jag dom.
Jag känner på mej att helgen kommer bli underbar.
Rolig och intensiv. Love it!

Snart ska jag dra ut på stan.
Men först:
Estranged med G'n'R - 9:24 minuter ren njutning!




"I knew the storm was getting closer
And all my friends said I was high
But everything we've ever known's here
I never wanted it to die"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0