Luftballong & Batman


Det regnade aldrig någon aska. Istället kom det snö.
Okej att aprilvädret brukar vara omväxlande, men detta var bara deprimerande.
Idag är det kallt, kallt, kallt. Och jag fryser!

Om en stund ska jag iväg och träna.
Få upp värmen igen, väcka energin till liv!
Och det behövs, för idag känns det som jag aldrig riktigt har vaknat.
Det känns ju fortfarande som natt när man tittar ut genom fönstret...

Dessutom är jag inne i en stark drömperiod just nu. Så jag sover nog inte så djupt.
Igår natt drömde jag att jag åkte luftballong med Karin.
Inatt drömde jag att jag var med i Batman. Lite töntigt att springa omkring som Catwoman i sina drömmar, haha! Men det är ju inget man kan styra över. (Eller?!)
Kanske är det därför jag känner mej så trött.
Helt slut efter nattens äventyr. Det tar på krafterna att hoppa mellan hustak och jaga skurkar! ;)

Dags att vakna.
Dags att träna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0