Världens bästa Karin!


Det här är världens bästa Karin!
Hon betyder väldigt mycket för mej.
Vi kan prata om precis allt.
Och skrattar alltid tills vi kiknar.

Med henne kan jag vara hur knäpp och fånig jag vill.
Inga påhitt är för tokiga.
Vi kan babbla i timtal utan avbrott.
Analysera och älta och fundera.
Ibland är vi barnsliga och spralliga.
Ibland djupa och livsfilosoferande.
Ibland finns det inga gränser för hur fnissiga vi är.
Men vi kan också gråta ut i varandras famn om det skulle behövas.

Med henne kan jag alltid vara mej själv fullt ut.

Ofta tänker jag på hur glad jag är att hon finns i mitt liv.
Hon får mej alltid att må bra.
Med Karin är livet alltid en fest!

Älskar dej vännen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0