Lillebrors student


I flera dagar har staden varit fylld av jublande studenter.
Tutande bilar. Uppklädda ungdomar. Studentmössor och blommor.
Det är en härlig tid. Så somrig!
Jag älskar att se alla glada och lyckliga miner.
Och att tänka tillbaka på min egen student. Det känns så otroligt längesen!
Men jag minns det som en av de bästa dagarna i mitt liv.

I tisdags var det Pelles tur att springa ut i friheten.
Vi väntade under paraplyer utanför Stage 4 you i Torsås. Två minuter innan de öppnade dörrarna slutade det regna. Sen var det uppehåll och sol resten av dagen. Underbart!
Beautiful Day spelades på högsta volym.
Jubel och visselpipor. Dans och kramar!

Sen in till Kalmar.
Pelle och Pontus åkte röd cadillac genom stan. Ett riktigt vrålåk! 
Eftermiddagen och kvällen spenderades i trädgården med en massa goda vänner som ville vara med och fira.
En riktigt rolig dag! Det är ju så härligt med studentfirande.

Och om jag ska ge ett litet råd på vägen till lillebrorsan så blir det självklart:
Följ ditt hjärta. Alltid!
Det är det viktigaste.

Jag älskar dej Pelle!


Pelle & Elina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0