Karin, jag har saknat dej


Jag har suttit vid brasan o värmt mej nu.
Min rygg är alldeles varm.
Jag älskar hösten.
Det är vackra färger ute. Gult. Orange. Rött.
Hög luft. Disig luft. Ren luft.
Mmmm...

Idag har jag träffat underbara Karin.
Har saknat henne. Fast det var ju inte så längesen vi sågs egentligen.
Men jag har saknat henne ändå.
Vi kan inte vara tysta en sekund när vi ses.
Babbel, babbel, babbel. Utan slut!
Och så en massa te. I stora, härliga koppar.
Just nu har vi en favoritsort. Kläckeberga Special. Från myscaféet ute i Kläckeberga.
Dit måste jag åka snart igen!
(Karin - vill du hänga med?)






Kommentarer
Postat av: Karin

Gulle dej

2009-10-29 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0