Citat

"Där rök dina chanser till framtida pojkvänner!"
- Min lillebror såg mej i pannband när jag skulle tvätta ansiktet.

Jag skrattade så när han sa det. Glimten i ögat har han minsann den pojken!
Nästan åtta år yngre än jag... ändå känns det ibland som att han är klokare. Jag kan be honom om råd och ibland förvånas över hur klockrent han sätter fingret på olika lösningar. Kommer med finurliga svar-på-tal. Lyssnar både intresserat och med tålamod när jag ältar saker. (Är han verkligen min lillebror?!)

Syskon är bra!
Vi fick liksom varann på köpet. Som en bonus i livet.
Mina bröder är två guldklimpar!
Som alltid finns där, alltid lyssnar, alltid vet hur jag funkar.
... Alltid får mej att skratta!

Det blev tomt när du åkte hem! Kom snart tillbaka o hälsa på igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0