Intensiva & härliga dagar.


Tillbaka i Sthlm igen efter tio dagars "ledighet" i Kalmar.
Tentavecka räknas ju som ledigt. Nästan.
Om man bortser från de stressiga dagarna som återstår när man skjutit upp pluggandet alldeles för länge och istället får kompensera med att sitta uppe dygnet runt och skriva tills fingrarna blöder.
Pappa påstår att jag är en mästare på att skjuta upp saker.
Må så vara.
Men jag skyller på generna.
Min käre far är ganska duktig på att skjuta upp han med minsann. ;)

Kalmar. Älskade, lugna, sköna stad.
Det hände en hel del.
Alla hjärtans dag firades med sötsaker i mängder.
Fikorna/te-mys-kvällarna med Karin avlöste varandra.
Träffade alla mina goa vänner.
Umgicks med La Familia.
Hade en galet rolig utekväll på Söderport där vi dansade natten lång.
Hälsade på i Potatisboden.
Gick promenader och bara hade det härligt.
... Det fanns helt enkelt ingen tid för plugg.
Förrän sista dagarna såklart. Och då gick det undan kan jag lova.

På flyget tillbaka till Sthlm tog jag med mej Pelle och Elina.
Hela helgen har vi flängt omkring på stan.
Vapiano x 2.
Bio. Trassel i 3D. Underbar film!
Shoppa. Shoppa. Shoppa. Massa butiker hit och dit och upp och ner.
Melodifestival. Alla var överrens att the Ark var bäst. Grym låt. Grymt framträdande!
(Synd bara att de inte var med och tävlade...)
Nordiska muséet och modeutställning.
Och sen lite mer shopping.
Plus en och annan fika.

Tiden gick fort såklart.
Och det blev så tomt när dom åkte.
Kom snart tillbaka!



Sötsaker...



Solnedgång ovan molnen...







Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter verkligen som du haft underbara dagar, såna behöver man emellanåt!

Kramkram

2011-03-01 @ 22:02:48
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0