Nedräkning pågår!


Inom en snar framtid kommer min kära Karin hit.
Och med sej har hon sin käre fästman Martin.
Dom ska vara här hela helgen och det ska bli så roligt!
Som jag har längtat.

Antar att dom anländer rätt sent.
Men hoppas iallafall på att hinna ses över en kopp te ikväll.
Måste ju få ge dom varsin kram.

Dessutom verkar vädergudarna vara på vår sida idag.
Förra gången Karin & Martin försökte ta sej hit blev dom stoppade av en oväntad snöstorm, och kom bara till Björnö innan dom var tvungna att vända hemåt igen.
Men idag har det varit sol och klarblå himmel.
Det bådar gott!

Jag ser fram emot en underbar helg!



Karin och Martin. In love.




Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vad mkt kalmar det blev nu! Kan sakna det lite. Hoppsa ni hade en kanon helg! Kram fia

2011-03-16 @ 09:17:14
Postat av: Annie

Ja jag saknar också kalmar en massa! Vi hade en riktigt härlig helg, intensiv men rolig! :) Kram!

2011-03-16 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0