Juliette Lewis


Juliette Lewis är den coolaste rockbruttan någonsin.
Kaxig. Snygg. Och med en grym röst.
Att hon dessutom är en fantastisk skådis gör inte saken sämre.
Gillar verkligen att hon vågar gå sin egen väg.

Hennes förra band Juliette & The Licks är så bra!
Synd att de har splittrats. Men låtarna finns ju kvar som tur är.

Lyssna särskilt på:
Purgatory Blues
Hot Kiss
Mindful Of Daggers

Fast egentligen tycker jag att alla låtarna på albumet Four On The Floor är värda att lyssna på.
Rock när det är som bäst.
Enjoy!





"Get it in, throw in your cheap shots, your cheap shots baby
Isn't that all life really is, a bunch of have nots
And the gods will laugh when you think you've found your lot
And take it all away"




Kommentarer
Postat av: Helmi

Jag såg dom på Way out west nåt år sen! Även om jag inte har lyssnat nåt på deras musik så måste man ju gilla henne! Hon är ju kanske världens coolaste!

(sen gillar jag ju band med coola filmstjärnor liksom, gick på she and hims konstert förra året bara för att se zooey)

2011-03-16 @ 10:01:22
URL: http://helmiftw.blogspot.com
Postat av: Annie

Åhh! Hade så gärna också velat se dom live! Blir lite avis här ;)

Jaa hon är verkligen världens coolaste! Och man måste ju som sagt bara älska band med coola filmstjärnor, filmnördar som vi är! :D

2011-03-16 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0