Blessings.


U2 - City Of Blinding Lights.
Jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den idag.
Så jäkla bra!
Jag bara önskar, önskar, önskar att jag fick höra den live nån gång.
Hade ju chansen förra sommaren.
Men ändrade mej av nån anledning och sålde min biljett.
Ibland är man allt bra dum.
Men. Nästa gång. Det får bli nästa gång.

Är väldigt sugen på konsert.
Ska nog kika runt lite vilka som kommer till Sthlm i höst.
Det är ju en av fördelarna med att bo här. Det händer så mycket.

Idag har det dock inte hänt så mycket.
Men min lediga dag har varit riktigt härlig. Lugn och skön och alldeles underbar.
Kändes som vår ute! Det är då hösten är som bäst.
Och nu ser jag fram emot morgondagen i skolan.
På bioschemat står Hitchcocks klassiker Psycho. Längesen jag såg den nu. Så det ska bli kul.
Jag är ju inte så mycket för skräckfilm annars.
Är alldeles för mörkrädd.
Men dom gamla godingarna klarar jag av. Inget man blir rädd av direkt.


Avslutar det här inlägget med en bild från helgen.
Såhär glad var jag! ;)

"Blessings are not just for the ones who kneel. Luckily."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0