Filmhöst i Stockholm


Tillbaka i storstan. Och jag är helt slut.
Tunnelbanor och människor överallt. Phu!
Men det är alltid så i början. Snart har man vant sej vid pulsen igen.
Filmvetenskapen är kanon såhär långt!
(Har bara hunnit med några dagar än, men ändå...)
Klassen verkar bra och vi får gå på bio varje dag.
Ja. Ni såg rätt. BIO.
Riktigt lyxigt! :)
Filminstitutet är dessutom mycket lugnare och skönare än universitetet.
Jag trivs!

Veckan har gått fort.
Men min morgon har gått riktigt långsamt. Ingen stress.
Underbart med helg!

Snart ska jag ut i vimlet.
Men först frukost.
Ciao!

Bästa vännerna! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Annie :)

Vad är för spännande du läser nu? Har du lämnat lärarbanan helt?

Kramkram

2010-09-06 @ 09:28:15
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0