Sköna söndag


Jag kom nyss hem från en promenad på Årstaviken.
Det är något speciellt med att gå på is. Frihetskänsla!
Idag var det en hel promenadled på isen.
Massor med människor.
Och glada hundar.
Och en stor stark sol, som pricken över i.
Riktigt härligt!

Söndagar som dom här är underbara.
Jag gör verkligen ingenting. Bara tar det lugnt och försöker slappna av.
Inga måsten, inga stressmoment. Jag gör det jag känner för bara.

Kanske ska gå ut och köpa massor med sushi.
Kanske slänga mej i kuddhavet på sängen och se nån film.
Kanske baka lite bröd.
Eller börja på den där boken som jag inte hunnit med än.

"Inte idag, inte imorgon, jag vet inte längre vad jag vill
Allt jag vet är att jag vill
stanna i den här himlen lite till..."









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0