Rymdresor!


Releaseparty för rymdresor på Upplevelsepresent ikväll.
Snittar och champagne och intressanta föredrag om... rymden såklart!
Plus en massa goa vänner!
Tänk att så många härliga människor kan va samlade under ett o samma tak.
För alla på det där stället är verkligen så gulliga!
När jag hade tenta för några veckor sen blev jag mms-bombad av alla på hela kontoret, där dom skickade bildbevis på att dom höll tummarna o önskade mej lycka till.
Mitt humör gick från nära gråten till skratt på ett ögonblick!
Känner mej fortfarande rörd av det engagemanget! (Tack alla!)

Men för att återgå till ämnet.
Det är faktiskt helt galet att vi säljer biljetter till rymdresor!
Och det är helt sant!
Nu finns det möjlighet för vem som helst att åka upp och kika runt en stund i rymden. Känna viktlösheten, se jorden på avstånd och leka astronaut. Science Fiction for real
Och allt man behöver göra:
Ta kontakt med oss på Upplevelsepresent.

http://upplevelsepresent.se/
http://www.tillrymden.se/

Wow! :)


Och med den lilla reklamkampanjen säger jag tack och godnatt!
Sweet Dreams!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0