Lovely, lovely!


Jag är på bra humör idag!
Lillebror Pelle o hans flickvän Elina kommer hit senare i eftermiddag och stannar hela helgen. Det ska bli så roligt att ha dom här! Vi ska se till att hitta på en massa skojiga saker!

På söndag är Alice in Wonderland (i 3D) inbokat på Rigoletto.
Kanske en tur till underbara Naturhistoriska museet.
God mat. Fika. Ännu mer god mat. Och några fikor till.
Imorgon ska jag jobba lite. Alltid lika kul!
Och så en massa springande på stan. Shoppa, shoppa, shoppa!
Kanske nån mysig filmkväll.

Och det bästa av allt: inget plugg!
För det är faktiskt oartigt att sitta o plugga när man har gäster!
Det slog mej nyss att jag har tenta om precis exakt en vecka.
Men nej, jag känner ingen stress än så länge faktiskt.
Ska sätta igång med tentapluggandet så fort helgen är förbi... Jag lovar! ;)

Nu ska jag lyssna på sötaste Salem Al Fakir och fixa lite här hemma.
Hur kunde han inte vinna melodifestivalen?! Det är en gåta.

"I was aiming for the sky
ended up flat on the ground
But once again the sun is rising
I better keep on walking
Keep on walking..."


Love it!


En Annie


Pelle & Elina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0