Vackra, vackra stad!


Jag har haft sån enorm pluggstress i helgen.
Men nu har jag insett att det inte är nån idé att vara stressad.
Stress gör mej inte mer effektiv. Nej jag ska vara lugn. Ta lite i taget.
Jag klarar ju det här!
Måste bara lära mej att läsa lite varje dag. Inte allt på en gång!

Tur att jag har mina vänner!

Jag har kolakakor bredvid mej.
Lugn musik i bakgrunden.
Glädje i sinnet efter Saras besök. Mysig fika med te och babbel.
Drömmar om resor.
Planer på att börja träna ihop igen.
Beach 2010, here we come! ;)

Snart ska jag köpa en systemkamera också.
Jag bara brinner av längtan efter att fota på riktigt.
Ni som känner mej vet ju att jag ständigt ser världen genom min lilla kamera.
Älskar att ta bilder. Älskar att titta på bilder.
En liten, liten sekund av verkligheten som man fångat. Och kan spara.
Det är fascinerande!

I lördags fångade jag vackra, vackra Stockholm på bild.
Åhh det var en sån underbar kväll.





"Nu biter frosten igen
och parkerna brinner som eld
Och himlen över Västerbron
är gaslågeblå nu ikväll"




Kommentarer
Postat av: Karin

Saknar er båda! :)

Puss o kram

2010-01-25 @ 08:40:58
Postat av: Sara

Riktigt mysig fika med grymt goda kolakakor, du e så go! Beach 2010, yes indeed!

2010-01-25 @ 10:38:54
Postat av: Annie

Karin, saknar dej med!! Kom hit snart! ;)

Sara,håller med min goding! Vi ses snart igen! :)

Puss o kram båda två!

2010-01-25 @ 10:41:03
Postat av: matilda

hej annie! gu va fina bilder du tagit. jag älskar också att se världen genom en kamera. ska nog köpa ett stativ till min systemkamera så jag kan ta bättre bilder. och så e de ju typiskt att man inte e i sverige när de för en gångs skull e massa snö. Iofs har jag snö här nere me. hur går pluggandet? vad läser du just nu? kramar från din potatibodenkompanjon

2010-01-26 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0