Half Of My Heart


Älskar John Mayers senaste album Battle Studies.
Det är så underbart enkelt... bara ren musik när det är som bäst.
Jag blir behagligt lugn och harmonisk av hans låtar.
Lyssna!

Stockholm är för tillfället staden av slask.
Det är för varmt för att snön ska ligga kvar.
För kallt för att den helt ska smälta bort.
Därför är det bara slaskigt och plaskigt överallt.

Fick en intensiv längtan till våren.
Eller till den vita, vita, krispiga vintern. När det knarrar under fötterna!
Det gillar jag.

Idag blir det bara en massa fika.
Måste ju träffa alla jag har saknat!
Igår fikade jag med Olle. Te och scones på Kronan.
Idag ska jag träffa Oscar. Och sen Niklas.
Det ska bli kul att träffa dom båda!

Nu ska jag lyssna vidare på underbara Mayer.
Half of my heart.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0