När morgonen kommer...


Fredagsnatt.

Grannarna ovanför har fest. Men dom har bra musiksmak som tur är!

Som vanligt har jag vänt lite på dygnet.
Nattugglan Annie.
Jag vet ju att jag inte kan somna om jag lägger mej för tidigt.
Då ligger jag och tänker på en massa saker istället.
Har haft en period när jag bara tänker på inredning när jag inte kan somna. Hur jag skulle vilja inreda min egna lilla lägenhet. Eller andra lägenheter. Hus jag har sett på tv. Att inreda i huvudet och bygga luftslott är kul! Dock inte alls bra för sömnen. Efter helgen ska jag vända tillbaka på dygnet.
Jag lovar...

Nu spelar dom Kent där uppe. Kräm.
Jag blir faktiskt lite nostalgisk. Så nära får ingen gå.

Här nere ska jag spela lite Lundell.
Sen krypa ner under täcket bland alla kuddar och bara gosa ner mej.
Kanske inreda några luftslott.
Sen somna.

Och sen när morgonen kommer...

... "och månen har farit
Det börjar en ny dag som glömt allt som varit
Men det är samma tunga som talar
Samma tankar som slår
Samma fötter som går och går
Samma hjärta som inget når
Så det borde vara givet
Det borde stå i stjärnorna skrivet
att var gång morgonen kommer
skulle man få kraft att börja om"


Godnatt sweethearts!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är min fantastiska vän Annie! Älskar dig. // Lisa

2010-01-23 @ 05:26:03
Postat av: Lisa

Jag vet att klockan var mycket när jag skrev det över, men det är sant vart enda ord. Hade dansat med Rebecka på Strand innan och avslutat kvällen med pommes och vitlöks dipp :) mums!

2010-01-23 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0