Resumé av påsken


Påsklovet förra veckan var underbart!
Kalmar stod i vårblom. Solen sken (nästan) hela tiden.
Och så hann jag med att träffa alla godingar som jag ville träffa!
Familjen. Vännerna. Tack för att ni finns!



Karin. Vi hann nog med en miljon skratt och femhundra foton ungefär.
Det är som den ska vara! Lovely!
Miniroadtrip till Öland. Kroppkakor. This is it. Modern dans. Filminspelning.
Påskmiddag x 2. Promenad. Skvaller. Te. Spikmatta. Tokigheter.
Aahh du är underbar vännen!



Älskade familjen. Den traditionsenliga påskfrukosten.
Varm choklad med vispgrädde. Och påskägg. Sötaste påskäggen!
Den enda som saknades var Ollebror. Han var i Finland över helgen.
Annars var allt som vanligt. Bygga, bygga, bygga.
Med ett undantag: ett lägenhetsköp. Jättefin verkligen! Där kommer dom trivas!



Utflykt till Öland med mormor och morfar. Årets första utomhusfika i solen.
Riktigt härlig dag. Jag längtar tillbaka till Öland nu...



Vårfixade i trädgården. Bland alla efterlängtade blommor.
Krokusar. Snödroppar. Scillor. Överallt!
Jag kände att livet återvände. Värme i hjärtat. Vårkänslor!
(samma dag snöade det i Stockholm!)



Släktmiddag. Karin. Och jordgubbar. Behöver jag säga mer?!
Det var en härlig vecka hemma i våriga Kalmar.

Nu är det sju veckor kvar. Sen är det sommarlov!
Kan inte förstå vart tiden har tagit vägen... Det går så himla fort nu.
Men.
Just nu tycker jag att det är en bra sak.
Nedräkning pågår!

Kärlek till alla!




Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint inlägg gummis!

2010-04-18 @ 19:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0