Kladdkaka & värmeslag


En lugn och skön lördagskväll med lillebror.
Vi tände en brasa. Den brinner fortfarande - vilket resulterade i att Pelle förflyttade sej till ett annat rum med motiveringen att det var alldeles för varmt här inne.
"Annie - jag dööör av värmeslag!"
Haha. Jaha.
Själv tycker jag det är underbart skönt!
Jag har alltid gillat värme. Är väldigt frusen av mej...

Bakade en riktigt kladdig och underbart onyttig kladdkaka denna kväll.
Med massa vispad grädde till.
Mums!

Och så kollade vi på Dansbandskampen.
(Åhh Pelle skulle ju ha varit med!)
Och sen blev det film.
En konstig film.
Stod actionkomedi i beskrivningen. Hmm. Vet inte riktigt vart komedin kom in.
Men men, jag är inte kräsen när det gäller film. Den gick att se på.

Nu är klockan mycket.
Jag är trött men ändå inte. Konstig känsla.
Men det är en härlig kväll. Rofylld.
Kanske ändå dags att krypa ner under täcket och buffa upp kudden lite extra.
Sen kommer jag nog sova gott i värmen.

Natti.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0