Kat von D & 2012


Onsdag.


Jag drömde att jag var polare med Kat von D. Vi hängde i New York med Nikki Sixx.
Haha!
Det är mycket drömmar just nu.
Man kanske inte ska försöka tyda dem alla.

Igår va det bio med Henke och Karin.
Katastroffilm a la USA. 2012.
Nästan tre timmar med massa snygga effekter.
Och hjältar med hjärtsnörpande, samvetsgranna tal... Exempelvis: Du har bara minuter på dej att rädda tusentals människors liv, men du tar dej ändå tid att se din stora kärlek i ögonen och förklara hur mycket ni betyder för varann, plus att du även tar upp gamla minnen om allt ni upplevt tillsammans. Kärleksförklaringen avslutas gärna med en passionerad kyss. Och vips försvann minst fem minuter och du har 30 sekunder till godo att rädda alla tusentals människor. Dessutom är alla barnen i filmen sådär onaturligt modiga och skriker hela tiden "pappa! Jag vill hjälpa till!" Och när dom inte får det (ännu ett dramatiskt tal hålls om hur farligt det är) smiter dom ifrån mamman i alla fall och riskerar sina liv med papsen istället.
Lite för amerikanskt på så sätt.
Men jag tycker ändå den var sevärd. Särskilt på bio.
Jag gillar när det händer mycket hela tiden i filmer.
Och det är ju otroligt hur verkliga alla effekter är!

Idag ska jag vaccineras.
Sen blir det fika med Karin och Emelie.
Ikväll ser jag fram emot tv-kväll med lilla mamma.
Och sen ska jag sova och kanske umgås lite till med Kat von D. Vem vet?! ;)


Nikki Sixx & Kat von D




Kommentarer
Postat av: Moa

Hihih, visst kan drömmar vara tokiga ibland ? Man kan ju undra vad som försiggår i ens undermedvetna.. :)

Lycka till med sprutan idag !

Kram Moa

2009-11-18 @ 11:02:11
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0