Helg med tjejerna

I Kalmar är det vår.
I Sthlm är det... inte vår. Än.

Karin ringde i tisdags. Jag satt precis vid fönstret. Snön yrde utanför.
Samtalet löd:
Karin: Ååhh det är så härligt väder just nu! Jag ska nog ta min skinnjacka imorgon när jag kommer upp till Stockholm!!
Jag: (tittar ut) Eeehh... det är nog ingen bra idé... Ta vinterjackan!
Karin: (lite sorgset) Jaha... okej...

Men jag fick lite vårkänslor i helgen ändå när mina goa vänner var här på besök.
Karin, Emelie & Sara - tack för en jätterolig helg!

Vi hann med:
En titta-på-kort-och-skratta-åt-gamla-minnen-kväll med pizza och te.
Fem fikor.
En vernissage. (Olle ställde ut porträttet av mej. Stolt!)
Två träffar med Lisa. (Kul att ses igen!)
Tre gå-på-stan-rundor.
Två middagar hemma hos mej.
En utekväll med både salsaklubb och 90's.
Fyra öl. En flaska vin. Tre shots. (tillsammans)
En lektion i skolan.
Sex biljetter till U2 i sommar!
En historisk händelse. (Karin köpte en GUL tröja!)
Hundrasjuttionio foton.
Sju filmklipp.
En miljon skrattanfall.



Med andra ord så har helgen varit intensiv, men galet rolig!
Det har verkligen hänt saker hela tiden.
Helt i min smak. Jag gillar att ha mycket att göra.
Och nu är det söndag kväll.
Snön har visserligen smält bort, men det känns lite som vinter iallafall.
Jag tror det är dags att krypa till kojs.
























Kommentarer
Postat av: Lisa

Fint! Idag är det vår Annie! Solen skiner :) kram

2009-03-16 @ 11:00:36
Postat av: Karin

Åh din lilla gullegris!!

We had a totally faboulus weekend!! Som vanligt :)

Love love love!

2009-03-17 @ 00:44:55
Postat av: oscar

där jag är, kommer det alltid att vara vår

2009-03-22 @ 01:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0