Finaste familjen!

Snökaos ute.
Diskkaos i köket.
Förkylningskaos i min hals.

Och en massa saknad.

För det blir alltid så när man har haft besök.
Och man har fått umgås. Timme ut och timme in.
Aldrig ensam!
Sen när dom åker igen... Då blir det så tomt, så tomt, så tomt!
Och det är då jag saknar som mest!
För då har jag något att jämföra med...

Älskade, bästa, finaste familj!
Det var så mysigt att ni var här! Helgen var rolig som tusan!
Snart kommer jag ner och hälsar på er istället.
Längtar.

Och jisses vilken tajming ni hade med vädret.
Det var som att solen kom fram bara för er - älskade, bästa, finaste familj!
Nu när ni har åkt är det snökaos här.
Snökaos och förkylning och saknad.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååh vad fint och mysigt! :)

2009-02-23 @ 16:33:05
URL: http://missskitbra.blogg.se/
Postat av: Emilia

Åh vad härligt! Vet hur det är det där att ha sin familj så långt borta... Lite kämpigt men oj så roligt när man ses :)

Kramkram

2009-02-27 @ 12:54:48
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0