Danko Jones

Ikväll skulle jag ha gått o sett Danko Jones live på Tyrol.
Hade sett fram emot det flera veckor.
Men det gick ju inte.
Jag har feber. Och visst, det kan man ju råda bot på med lite panodil.
Men.
Jag kan typ inte stå upp utan att känna mej svimfärdig.
Ögonlocken är tunga som bly.
Och jag blir andfådd av att gå två meter.
Nej. Det gick inte att gå på konsert.
Jag vill inte gå dit bara för att sen svimma av. Så roligt är det inte. Inte ens när det handlar om hårdrock.
Så ja. Jag har varit lite bitter idag.
Och lite smått deppig.

Men sån kan man ju inte vara hur länge som helst.
Efter ett tag måste jag faktiskt skratta lite också.
Vara lite positiv: Jag såg ju faktiskt Danko live förra året!

Och nyss fick jag ett mms från sötaste Sara. Hon skickade en bild från konserten.
Då blev jag glad.
Det liksom värmde i hjärtat!
Sara - va gulligt av dej att tänka på mej mitt i publikhavet!

Nu ska jag åter till sängen. Till kuddarna och filten. Dom hjälper mej att bli frisk.
Nu ska jag banne mej bli frisk!



Kommentarer
Postat av: Bella

Krya på dig :)

2009-02-26 @ 23:17:37
URL: http://eclece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0