Natt igen...


Nu är det natt. Hela huset sover.
Helgen börjar närma sej... igen. Tiden går fort!

Gårdagen var helt galet fullproppad med händelser.
Upp i ottan för att sjunga på en tillställning klockan åtta på morgonen. Jag var lite orolig att rösten fortfarande skulle sova när vi ställde oss på scenen, men det gick jättebra!
Jag hade lyckats väcka den! ;)

Sen blev det fika och lunch med Karin.
Vi hann också med att titta på en massa roliga foton, gå en långpromenad, gå en sväng på stan, inhandla snacks inför kvällen och förhöra lillebrorsan inför stundande religionsprov.
När kvällen började närma sej gick vi hem till Karin och bakade scones och fixade grönsaker med dipp.
Sen kom Jeanette och vi hade en mysig tjejkväll med massa babbel och dans! Eftersom Jeanette o Karin har gått en kurs i Jive/Swing, uppträdde dom för mej till tonerna av Elvis. Dom var så duktiga! Wow!
Kom hem sent och somnade som en stock.

Sov till 10 idag. Vaknade med ett ryck och trodde jag hade försovit mej.
Men det hade jag ju inte.
Till skillnad från gårdagen har detta varit en mycket lugn dag.
Inget inplanerat. Inga måsten. Ingen stress.
Jag har mest varit hemma och haft det skönt. Det kan behövas ibland...

Nobelmiddagen på tv.
Marabou choklad.
Umgås med mamma och pappa.

Och imorgon är det fredag. Igen.
Tiden har gått fortare än vad jag velat. Som vanligt. (Stopp, stanna!)
Så nu ska jag sova och ta vara på varje minut. Godnatt, godnatt!









Kommentarer
Postat av: Lisa

vackra fröken Annie!

2009-12-15 @ 01:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0