April, april...


... underbara april började idag!
Och det började bra.
Med sol, sol, sol!
Den behövdes verkligen, känner mej helt lycklig!

Två aprilskämt.
Och jag gick på båda två!
Jag är extremt lättlurad.
April, april :)

Djurgården och Rosendals trädgårdar med goda vänner idag. Vi satt i solen i flera timmar och bara njöt och åt goda nötkakor. Överallt såg man glada ansikten. Det är så på våren. Folk ler. Överallt. Till och med på tunnelbanan kan man se ett och annat leende. Det gillar jag.

Senare på dagen mötte jag bästaste Sara! Vi fikade mackor på Esters och vid bordet intill satt Lars Winnerbäck och han såg också glad ut. Sen blev det långpromenad ända tills solen blev alldeles röd och gick ner bakom Liljeholmsbron.

Och nu är jag hemma och är fortfarande alldeles varm inombords.
Fin dag med fint sällskap.
Vill också lite i efterskott säga hjärtligt grattis till gulligaste Karin.
Igår fyllde hon år! Och jag skickar en stor kram genom telepati.

Nu är det 2:a april.
Härligt!




Kommentarer
Postat av: Karin

Du är söt! Tack!

2009-04-05 @ 18:20:39
Postat av: Elin

2009-04-14 @ 19:00:53
Postat av: Elin

Hej! Hur har du det hemma i Kalmar? När kommer du hem igen? Kram!

2009-04-14 @ 19:01:36
URL: http://missskitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0