Tema: PARTY!

Min kära vän Karin och jag pratar ibland om minnen från gymnasietiden.
Här är ett samtal:

Karin: Jag kan inte fatta vad vi hade på oss när vi skulle på fest!
Jag: Jag vet, vi piffade ju inte direkt upp oss!
Karin: Nej verkligen inte! Trekvartsärmad tröja från HM och jeans va ju inte direkt party!!
Jag: Ååååhh jag vet! Helt galet hur man såg ut!
Karin: Manchesterbyxor och vinröd t-shirt! Det är ju fruktansvärt!!!
Jag: Tur att det inte är så längre...
Karin: Verkligen!
Jag: Snacka om att vi har förändrats!
Karin: Jaa, nu piffar vi ju alltid till oss lite extra när vi ska ut!

I förrgår. Samtal mellan Karin och mej samtidigt som vi tittar på kort på datorn.
Öppnar mappen: "Fest hos Sara 2008".
Annies kläder: Lila trekvartsärmad tröja från HM och svarta jeans.
Karins kläder: Vit t-shirt och blåa jeans.

Lång tystnad!

Karin: Herregud!
Jag: Hahahaha!
Karin: Det är ju inte kloookt! Vi som sa att vi hade förändrats!
Jag: Vi HAR förändrats! Det där va bara en engångsföreteelse!!
Karin: Hahahaa!
Jag: Vi måste shoppa partykläder!
Karin: JAA!
Jag: Jag kan inte fatta att jag hade en trekvartsärmad tröja från HM!
Karin: Vi måste shoppa!! Månadens tema blir: PARTY!
Jag: Absolut!!

Senare gick vi ut på stan.
Karin tittade på en bekväm tröja med trekvartsärm.
Jag hittade en julklapp till mormor.


(Huvudsaken är att man är glad! Tro inget annat!)

Kommentarer
Postat av: A M A N D A J O S E F I N E

Ja glad ska man vara :D haha

Hoppas du kommer ha en super bra fredag kväll!

2008-11-28 @ 19:18:29
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Katja

Hej! Ja schyffert va mycket bra :)

2008-11-28 @ 23:28:10
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Karin

disciplin:) hehe

2008-11-29 @ 16:10:14
URL: http://kairnolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0