Omaha - Ulf Lundell

Igår släpptes Ulf Lundells nya skiva Omaha.

Låtlista:
Omaha
Butiken
Hitza hitz
Lär dej älska mörkret
Lilla kärleken
Underbar morgon
Rik man
Pissväderspolska
Spike
Under natten regn
Din tid är ute
På ett vallmofält
Innan 20 på 19
Tillbaka till världen
Koltrastsången



Det ska bli underbart att lära känna hans nya låtar. Bara ta sej tid och lyssna, hitta favoriter och fascineras över texterna!
Jag älskar Ulf Lundell!
I vår åker han ut på turné igen! Vet inte om jag gillar tanken Lundell+Globen. Men kanske... Det kanske skulle funka!
Annars hoppas jag verkligen på en sommarturné och ännu en spelning i Borgholms Slottsruin. Det är magiskt!


Kommentarer
Postat av: Karin

vad roligt:)) jaså inte? men ni har väl haft lite snö i luften tidigare i år eller? tycker jag ha läst det på någon blogg

2008-11-21 @ 11:22:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

En kjol är det:) Från indiska!

2008-11-21 @ 11:23:58
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

tror jag kommer ihång att den fanns i svart också.. hum inte säker på om den fanns in fler, jag fastnade för den där på en gång:)

2008-11-21 @ 11:33:54
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Andreas

Sökte på Lundell Omaha och ackord och hittade hit till din blogg! Spelar själv gitarr men e lite lat att plocka ut ackorden :) Du har en fin blogg och jag delar din åsikt angående ny musik! Butiken e min första favorit från nya skivan. I mars bär det av till Globen och tur är väl det för jag missade unplugged turnén :( Ha det gott, hälsningar från Åbo, Finland!

2008-12-02 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0