Obama - yes we can!

Äntligen! Jag är så glad!
Det här är ett historiskt ögonblick!
Ett bevis på att världen går i rätt riktning mot att sudda ut gränserna och inte se till det yttre utan till insidan.
Inatt föddes hoppet för många människor. Jag läste att många resonerade såhär:
"Om Obama blir president betyder det att jag kan lyckas med vad jag vill!"
Inatt segrade demokratin!

Jag hoppas, hoppas och tror att den här mannen kan ställa saker och ting till rätta, även om det inte är någon lätt uppgift.
Jag hoppas!
Och för att citera Obama själv:

"Yes, we can. Yes, we can change. Yes, we can.
(...)
And where we are met with cynicism and doubt and fear and those who tell us that we can't,
we will respond with that timeless creed that sums up the spirit of the American people in three simple words:
Yes, we can."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0