Den där känslan...

"Om du kommer ihåg det var nästan igår
Du var oemotståndlig i ditt bruna hår
Om du kommer ihåg vad du kände just då, du visste från början det skulle bli vi två
om du kommer ihåg det var nästan igår
Och jag kommer ihåg hur mitt hjärta det slog
hur fingrarna sökte, hur läpparna log
Och jag kommer ihåg vad jag tänkte just då, jag tror att du anade det skulle bli vi två
Jag kan komma ihåg det var nästan igår

Vi var tillsammans hela natten du och jag
Jag minns du sa att du var ensam liksom jag
och jag minns den första gången dina ögon svarade ja

Och jag kommer ihåg nästan nu, nästan här
Det sägs att tiden står stilla när man blir kär
Och jag kommer ihåg vad jag önskade just då, att tiden stod stilla i månader, år
Jag kan komma ihåg det var nästan igår

Och vi dansade hela natten du och jag
jag minns du sa du bodde ensam liksom jag
och jag minns den första gången dina ögon svarade ja..."

Åhh! Det här är en sån bra beskrivning av kärleken.
Finaste, finaste texten! 
Och om jag någon gång gifter mej, då vill jag ha den här sången på bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0